BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 31, 2011

Haloo bloggie sayang saya .

dear bloggie , sorry da lama tak update kau ye . intenet aku ni lembab macam siput . lebih lembab dari siput babi tau , dye cam mintak nak kena sepak supaya laju sikit . hehe . bloggie , ko rindu aku tak ?:D aku rindu kau , kau tahu x . aku slalu lepak dengan dairy aku . sian kau terpinggir. by the way , bloggie , aku suka kat seseorang , tapi ko tahu punyer la . XD , orang tu  orang yang aku minat . ahaha , Nama dye Son Dongwoon . aku tak tahu kenapa aku boleh suka dye macam giler . sampai termimpi2 kan dia kot~ hahaaha , tapi lam mimpi tu best la , dye lamar aku kawin , tapi dengan syarat aku kena belajar jahit , memasak  and ap ntah lupa  suda . Aku memang hepi giler , tu la pasai , aku tahu tu semua khayalan semata . sedih ~ fuuuhh~ hahahaha .  yang penting aku tak kesah. biar la aku suka dia . dengan cara ni , aku boleh tutup hati aku untuk orang yang tak patut dapat hati aku , biar lah dia dapat , sekurang2nya dia artis . hahaha . ak boleh jadi peminat dye .Kalau dia , tak ada koot . orang tu , tak layak . :)

0 comments: